Protože nejsem dost silná.

5. května 2013 v 20:25 |  To všechno okolo
Včera jsem už neměla čas napsat, každopádně nebylo pořádně ani co. Přijeli k nám známí kvůli hokeji, takže see grilovalo a jedlo dost nezdravě. Ao to je horší, že jsem to nedokázala.. Víkend - tak jsem si říkala, že to zvládnu, proč taky ne a tak.. Kruci. Stalo se stalo a už s tím nic neudělám. Smazáno. Co se ale týče těch dalších faktorů, tam jsem nepolevila - posiluju dost(viz níže), pitný režím dodržuju velic dobře a spánek byl v pořádku. Tudíž "jen" to jídlo..
Právě čtu Píseň slonů od Wilbura Smithe.. jsem teprve na začátku, ale baví mě to. A knížku Obrazové dějiny filozofie si pročítám snad děnně. Čtení o Sokratovi, Platónovi, utopii, psychoanalýze(,..) mě dost baví. Jsem nadšenec humanitních věd a tohle je hrozně fajn :-). Zase nový týden a šance nepolevit.
Ještě takové 2 poznámky:
1. Jedna moje kamarádka běhá na docela vysoké úrovni a teď jsem viděla na "fejsbůku" její dokonalý tým slečen (asi 15-20 holek) v běžeckém oblečení. Každá z nich vypadala dokonale. Krásné vyprocované břícha a ruce, nohy.. Záviděla jsem v ten moment. Doufám, že jednou budu taky taková.
2. Příští týden v úterý vystupuju na hudebním koncertě z umělecké školy s tanečním oborem.Tudíž do té doby nesmím promeškat možnosti úbytku váhy.. Tančíme tam v "úplých věcech" a nechci, aby mi to bylo tolik nepříjemné jako teď.
Posilování: 8 min. butt workout, 8 min. abs workout, 150 sedů-lehů, 20 kliků a 20x spartan push up

 

Jídelníček 3.5. 2013

3. května 2013 v 5:29 |  Jídelníček
Chtěla jsem se dneska ráno zvážit, ale rozmyslela jsem si to... nevím, nechci být zklamaná. Takže možná až v pondělí. Což bude přesně týden od začátku. :-)
Včera jsem si napsala na papír "cvičební plán", z čehož mám docela radost. Baví mě takové to odškrtávání: SPLNĚNO :-D. A ráno si začvičím vždycky tak minimálně půlku ze dne, tudíž toho po škole nemám tolik.

4:45 - pohankové vločky se sójovým mlékem se strouhaným jablkem zalité datlovým sirupem
10:40 - rohlík
14:45 - 3 grilované karbanátky, bramborová kaše
16:00 - kousek ovocného koláče
17:00 Nestlé Fitness, mléko, banán

Pití: 350ml zeleného čaje, 1,5l vody, 200ml ovocného čaje
Pohyb: 20 pánských kliků, 30 polovičních sedů-lehů, 100 sedů-lehů, 8 min. abs workout (zde), 25 dřepů

Nevím, co to dneska bylo.. Začala jsem takovou nízkokalorickou snídaní a tak to zkazím (čerstvoučkým ;D) pitomým bílým rohlíkem a koláčem. A banán na večer, ale to už neberu jako takový prohřešek. Pohyb (myslím) v pohodě, a pitný režim dodržuju. Fíha.. Víkend bude těžký, ale MUSÍM to zvládnout! ;-)


Jídelníček 2.5. 2013

2. května 2013 v 5:19 |  Inspirace
Vstala jsem a s údivem jsem se podívala před zrcadlo. Jou, za týden už to bude pěkný "rozdíl".. Prvomájová pusa se nekonala, tak mi můj nejlepší kámoš poslal alespoň elektronickou :-D. Měli jsme jít spolu ven (na motorku), ale bylo škaredé počasí, tak nic.
Ani ne dva měsíce školy! :-) Není možné, jak rychle to ubíhá :-).

4:45 - musli s jogurtem, 200ml mléka
14:45 - kuřecí s bramborem, rajče
17:00 - 4 kousky ovocného koláče

Pití: 350ml zeleného čaje, 2l vody, 250ml ovocného čaje
Pohyb: 8 min. abs workout (zde), 100 sedů-lehů, 10x spartan push up (zde), 10 pánských kliků, 25 dřepů, 30 polovičních sedů-lehů

Dnešek nebyl úplně nejlepší, nicméně jsem se to snažila trochu dohnat posilováním. Šla bych i běhat, jen kdyby se počasí trošku umoudřilo..


 


Jídelníček 1.5. 2013

1. května 2013 v 10:56 |  Jídelníček
Ačkoliv škola není, vstávala jsem v 6, abych se mohla připravit a jet autobusem do města, kde jsem byla připravená se dvěma spolužáky na práci na projektu do zeměpisu. Každá skupinka dostala různý kraj a my jsme měli Moravskoslezský kraj. Účelem bylo (je) podrobně zakreslená mapka včetně znečištění ovzduší apod. No, docela pech, protože u nás není moc hezké počasí a všechno bylo mokré a nedalo se kam jít. Zastávky - jediný způsob, jak obkreslit mapku na papír s pomocí "skla", které tam bylo :-D. Pobavili jsme se a taky trochu zmrzli. Alespoň je všechno hotovo a zítra nemusíme chodit na 7 a můžu jít na španělštinu..
Večer ještě dopíšu zbytek ;-).

6:30 - musli s jogurtem
11:00 - knedlo-vepřo-zelo na "lehčí" způsob
16:00 - miska těstovinového salátu

Pití: hrnek (300ml) zeleného čaje, 0,5l vody, 2xhrnek (300ml) bílého čaje, 0.6l ovocného čaje
Pohyb: 45min. chůze, 8 min. abs workout (zde), 20x spartan push up - kliky (zde), 8 min. butt workout (zde), 20 dřepů

Dnes ráno po vstanutí jsem už opravdu viděla malé změny. Břicho už není tak "nafouklé" a celkově jsem se cítila dobře. Totiž mým velkým nepřítelem bylo to, že jem se na večer přejídala a pak šla spát. To je asi to nejhorší, co jsem mohla udělat. Od pondělka jsem si vážně nevzala nic na víc a to je dobře. Zatím je všechno v pohodě :-).


Jídelníček 30.4. 2013

30. dubna 2013 v 20:03 |  Jídelníček
Dnešek byl skvělý! :-) Dostala jsem 1 z němčiny a z angličtiny! :-D Dramaťák byl také super - chodili jsme po venku jen ve třech :-D a jen tak jsme se bavili. A zítra 1. máj

4:30 - musli s jogurtem
13:45 - miska těstovinového salátu s kuřecím a zeleninou
18:00 - 2/3 (obědové) misky těstovinového salátu (kuřecí kousky, zelenina)

Pití: 2l vody, 2x hrnek zeleného čaje (300ml)
Pohyb: 1min. nůžky (na břicho), 8 min. abs workout (zde), 1hod. procházka

A jsem na sebe hrdá :-). Víte, mamka upekla domácí chléb, který naprosto miluju. Když jsem přišla domů, nikdo tady nebyl a ten chléb na mě takřka volal. Ještě teplý. Ukrála jsem si pořádný krajíc a chtěla jej namazat Almetem. Když už jsem skoro namočila nůž do sýru, uvědomila jsem si, že toho budu nejspíš zítra litovat. A vážně jsem to všechno uklidila a usmála se. Bylo mi fajn. Vím, že teď (dnes) si ho už určitě nedám. Jen jsem ráda, že jsem se dokázala udržet "na uzdě."


Ranní brouzdání po blogu

30. dubna 2013 v 5:48 |  To všechno okolo
Ahoj! :-) Asi za půl hodiny půjdu na autobus a nějak se mi do toho učení opravdu nechce.. Takže blog to jistí.
Vstala jsem, dala jsem si mysli s jogurtem, zaposilovala břicho a teď ještě dopíjím hrnek zeleného čaje :-). Poslouchám Guns and Roses (zde) a mám se fajn (pokud nemyslím na tu školu). Mám radost, že se včerejšek povedl dle plánu a tak.
Dnešek bude stejně dobrý! Mám pozitivní náladu a věřím, že dnes nic nezkazím.
Tak, pomalu se půjdu ještě nachystat a večer napíšu.

Jídelníček - 29.4. 2013

29. dubna 2013 v 16:50 |  Jídelníček
Tak dobře. Tak úplně "hladovka" to nebyla... Nějak myslím pořád na to, jak je snídaně důležitá. Což 100% je. No a v ty čtyři hodiny normální plánovaný oběd :-).

4:45 - musli s jogurtem (musli zde)
16:00 - miska zeleninového salátu, grilovaný: hermelín a lilek (mňam!)

Pití: 2l vody, hrnek čaje (300ml)
Pohyb: cca 30 min. chůze, 8 min. abs workout (zde), 90 min. tančení


Shrnutí dnešní dne a plány na příští týden

28. dubna 2013 v 19:02 |  To všechno okolo
Poslední jídlo jsem si dneska dala už kolem 15-16:00 hod. No a v pondělky se vždycky vracím ze školy ve čtyři, tudíž by se dalo říct, že jsem ve fázi "jednodenní hladovka" :D. Pak si dám nějaký lehký pozdní oběd a půjdu do tančení. Tam si zase zamakám a unavená padnu do postele.
Tohle přesně plánuju zítra dělat.
Před chvílí jsem skončila z posilováním. A narazila jsem na skvělé "workouty", tak jsem si dala na břicho. (Zde.)
Uvažovala jsem,že bych tady dala mé fotky, protože vím, že i já sama se často dívám na fotky slečen. Jak na tom jsou a jak postupují. Možná, bych je tay někdy mohla dát. Nebo alespoň jednu. Ale ještě nevím. :-)
Slečny, přeji vám krásný večer a skvělý týden plný úspěchů! :-) Já si za cíl tento týden dávám min. 1kg dole!


Neztratila jsem lásku k hubnutí..

27. dubna 2013 v 16:12 |  To všechno okolo
To hubnutí, kterým jsem procházela na podzim bylo motivující. Jenže potom to všechno skončilo. Na přemýšlení o jídle jsem neměla čas, náladu, nic. Ztratila jsem váhu, kterou jsem měla a dokonce jsem ještě přibrala na 59kg. Teď mám 58 a nejde to. Když jsem si založila blog, docela to šlo. Hezkých 54 kilo, plochý bříško a celkově se mi postava začala rýsovat. Teď opravdu nepřibyla svalová hmota.. naopak. A ať je to "jen" 5 kilo navíc, jde to zatraceně poznat. Chci mit těch 50!!
Chodím běhat, a posiluju vcelku pravidelně. S jídlem to u mě vždycky bylo horší.
Sledování pro-na blogů je inspirace jako blázen, ale přiznejme si, je jen málo z nás, které si samy sobě nelžou a opravdu hubnou. Které opravdu mají kontrolu nad svým tělem. Které mají vůli...

Je jaro, a nejvyšší čas hubnout do letních dovolených u moře :-).
A víte co? Myslím si, že mi to půjde dobře, protože konečně nemám žádné stresy. Jsem na přijata na vysněnou střední a hrozně se tam těším. Naši s tím už taky souhlasí a půjdu tam se skvělou kamarádkou :-). Jsem šťastná. A nemůžu se dočkat, až opustím gympl, na kterém nyní jsem!


Paříž a tak dále... (+ 16. - 18.10 a dnešek 29.10. 012 jídelníček )

29. října 2012 v 20:17 |  Jídelníček
Vím, dlouho jsem tu nebyla. (Zápisy jídel jsem si chtěla psát do sešitu, ale mám jen 3 dny). Běhala jsem (a dost), cvičila Jill (občas) a měla se fajn. Jo, ve Francii jsem to zkazila. Ale to jsem přece čekala. Jela jsem si to tam užít. A bylo mi dobře, nepřejídla jsem se, jen jsem nejedla zrovna zdravě. No, opravdu báječný zájezd.. Montmarte, Notre Dame, Eiffelka, Vítěžný oblouk, Louvre, Versailles,... a moc dalšího (jo, taky jsem jedka pravý francouzský šneky :P mňam!). Viděla jsem la Jocondu (Monu Lissu) a to je úplně: "Vau!" :-D Chápete ;-). S mamkou jsme si vztahy moc neupevnili, ale to nevadí. Alespoň nejsme pohádané.
Takže ze snu: "Jet do Paříže." Se stala skutečnost. Minulost. Splněno... A sen: "Být štíhlejší," je současnost. Je to něco, za co si jdu. Jo :).
No a teď jen ty ubohé 3 dny zápisů jídelníčku (+ dnešek)

16.10.2012
snídaně: musi, jogurt, mandarinka
oběd: hrachová polévka, 2 palačinky
večeře: musli, jogurt

pití: 1,5l zeleného čaje, 0,5l vody, 0,3 moštu
pohyb: 20 kliků

17.10.2012
snídaně: ovocný tvaroh (limetka/citron), mandarinka)
oběd: hrachobá polévka, kousek jelita, brambor
večeře: suché musli, oříšky

pití: 0,5l zeleného čaje, 1l vody, 0,3 moštu
pohyb: posilování v Tv, 2hod.chůze, 20 kliků, posilování břicha

18.10.2012
snídaně: musli, jogurt
oběd: těstoviny (+olivy, rajče, tuňák, bazalka)
svačina: chléb s jogurtinou
večeře: pomeranč, ořechy, jogurt

pití: 0,5l zeleného čaje, 0,5l vody, 0,5l minerálky
pohyb: 20 kliků, 1hod. běh, 30min. chůze

+dnes 29.10.2012
snídaně: jablko, mandarinka
svačina: hrozny
oběd: těstoviny (+rajče, tuňák, bazalka)
svačina: kousek štrůdlu, rohlík s kuřecí šunkou
večeře: kousek manga

pití: 1l zeleného čaje, 1l vody
pohyb: tančák (makat, makat, makat! - nacvičování na vystoupení)



Rou

Další články