Září 2012

Jídelníček 25.9 2012

25. září 2012 v 20:09 Jídelníček
Velmi v rychlosti dneska :).
- Viděla jsem "ho"!! Po třech měsících! Sice asi jen na 5 sekund, ale jo!
- Byla jsem na zahajovací schůzce z dramaťáku. Jsem nadšená! :)

Snídaně: pomeranč
Svačina: mini bebe, activia
Oběd: vývar s nudlemi, 2 brambory
Svačina: půl krajíce chleba s Lučinou (Jogurtina), půl tmavé housky s krůtí šunkou
Večeře: 1 pohankový křehký plátek Activ (Banovita), jablko

Pohyb: 30 min. rychlejší chůze
20 kliků
40 zkracovaček na břicho

Protože je mi smutno

24. září 2012 v 20:18 Jídelníček
Včera večer jsem si šla lehnout. Kružítko v ruce. Zní to vtipně :D, ale pohled na mou ruku už tak vtipný není. Minulý rok jsem ve škole dělala to samé. Kružítkem po ruce... Vypadá to, jako bych si prošla trním. Měla jsem špatnou náladu a nejsem člověk, kterej by si vzal žiletku a řezal se :D. To fakt ne! Krev to není moje gusto :D. Ae nůžky a kružítko, jo, to jo.. Bylo mi smutno. A je. Dnešní jídelníček je taky takový... Ehm, řekněme nezajímavý. Musím vypadat jako hysterka, emo, holka, která miluje pro-anu, nevím co dál. Ale prostě... Asi jste měly podobné dny. Zatracení chlapi :D. Ale na druhou stranu... nevím, naši jsou teď moc fajn. Pomáhají mi s novým pokojem. Spíše bude pro návštěvy a tak. Už je vymalováno a před chvílí jsem se vrátila z baletu a už je tam i nábytek. Už jen staší koupit několik dek na postel a křeslo, a hooodně polštářů. Možná nějaká ta polička a zrcadlo. Je to maý pokojíček a já ho chci zútulnit! :D ;) Těším se, až si tam pozvu kamarádku a budeme se dívat na plno filmů! Jó! :) Bude to fajn :). A alespoň je ta místnost využitá :).

Snídaně: -
Svačina: -
Oběd: -

Pití: hrnek čaje
2l vody
lokla jsem si horké čokolády

Pohyb: 90 min. balet (2 písničky cvičení/běhání po koružku, při posilování jsme se zaměřili na břicho, hodně toček)

Vlastně nejsem na hladovce, bylo to spontánní.. Ráno jsem zaspala, svačinu jsem si zapomněla, na obědě jsem neměla hlad, na druhou svačinu jsem nebyla doma a v osm hodin večer už jíst nebudu..

Filmy

22. září 2012 v 21:35 To všechno okolo
Filmový víkend. Už jsem se podívala na Diktátora a... no, zkrátka můj šálek kávy to asi není :D. Ale např. hláška na jednu ženskou něco ve smyslu: "Vypadáš jako štíhlé dvojče Justina Biebera," byla fajn :D. Teď se dívám na The Avengers :D. ;) A ještě mám v plánu pár dalších (co se těch novějších týče :D.) Po dnešku máme doma několik litrů jablečného mošta a je fakt úžasný. Mám ho děsně ráda. A dnešní vafle byly taky fajn. Nějak si moc nehlídám jídlo, a nezdá se mi, že bych nějak přibírala. V pátek jsem si do školy brala kalhoty s páskem, který jsem už v pohodě dopla na co nejvíc to šlo. Jestli teda chápete, jak to myslím :D. No, takže si říkám, že silnější asi nejsem. Ale zítra chci mít tak trochu "light" den :). budu více cvičit ;) a pít vody :). Mějte se krásně a moc všem děkuji za komentáře :).

Jídelníček 19.9. 2012

19. září 2012 v 16:01 Jídelníček
Ráno bylo celkem hezky a tak proč si brát mikinu nebo deštník. Jistě... Jsem ve škole a začíná slunce ustupovat těm zatraceným mrakům. Prší, prší. :D No, "trochu" zima mi byla. Všichni v bundách a já jen v tričku na ramínka.
Jak jsem vysedala z autobusu, všiml si mě soused, se kterým jsem si hrávala, když jsem byla malá. Od té doby si mě moc nevšímal. Je asi o tří/čtyři roky starší. Měl deštník a nabídl se, jestli nechci jít pod tím deštníkem. Využila jsem situace a šla. Panejo, tak dobře jsem si s nikým už dlooouuho nepokecala. Ještě mi nabídl bundu, ale jen spíše s vtipným přízvukem :D. Chlapec se nezdá!
Na výhu už jsem si nestoupla asi týden. A taky to nemám v plánu a musím říct, že asi 54,1kg nemám. Řekla bych víc. Ale nechám to plavat.

Snídaně: musli s mlékem
Svačina: jablko + hruška
Oběd: zeleninová polévka, puding
Svačina: tmavý chléb s tvarůžky
Večeře: instantní kaše malina + vanilka BonaVita

P.S. Mám ráda kytaru :).

Jídelníček 18.9. 2012

18. září 2012 v 18:13 Jídelníček
Musím se učit do španělštiny. Musím. Už druhým rokem chodím 2x týdně na nultou hodinu na nepovinný předmět - špáninu. Ještě jsem se pořádně neučila. Musím se učit! (I když dostanu vždycky 1 :D.)
Moc nejsem spokojená s dnešním jídlem. Bylo ho nějak moc. No.. Nevadí. Zítra to musí být lepší.

Snídaně: musli s mlékem
Svačina: 1 bebe sušenka
Oběd: 3 kuřecí kousky s haluškama (divné, ale školní jídelna no...) + nektrinka
Svačina: musli s mlékem
Večeře: tmavá houska s kuosky tvarůžků

hrnek ovcného čaje
sklenice minerálky

Pohyb: posilování celého těla
(100x poloviční sklapovačky, 40 kliků apod,...)

17.9. 2012

16. září 2012 v 17:48 Jídelníček
A plnou parou vpřed! Hubnu, hubnu, hubnu! Zhruba za měsíc jedu s mamkou do Francie. Chci vypadat krásně. Zítra je pondělí a teď pojedu naplno. Zítra nevím, co budu mít na oběd, možná ale nic. Školní oběd někomu dám nebo prostě... Řeknu kamarádkám, že nemámá chuť. Nebo tak něco. :) Mám zítra jen 4 hodiny a pak jedu nakupovat. Stejně máme jen výtvaru :D. A mamka mi napíše omluvenku. To se nikdy nestalo, že by mě omluvila kvůli nákupům. Potřebuju sportovní nepromokavou bundu a půjdeme se podívat na motorky/skůtry. YEÁH! :D A ještě možná půjdeme zařídit studentské konto. Naši jsou moc milí. :D ;). Nějak divné.
Nějak jsem si naplánovala, co budu zítra jíst. :)

Snídaně: jablko
Svačina: 2x Activ křehké plátky
Oběd: -
Svačina: rajče (možná ještě nějaký kus zeleniny/ovoce)

Pohyb: 90 min. posilování v baletě

ÚDÉGÉ

16. září 2012 v 14:19 Inspirace
Hvězdář.
Myslím, žu tuhle písničku známe všechni. (Respektive všechny.) Víte... miluju jí. Hraju jí na kytaru a ten klip. Musela jsem ho tady dát. Jen tak. Vlastně ani nevím, co to dělá v rubrice: Inspirace, ale souvisí to s hubnutím, anorexií.. Ber te mě za blázna, ale tahle písnička je skvělá. :)
A děsně mi připomíná tábor ;).

X - Factor

16. září 2012 v 9:28 Inspirace
Asi to ani není tak úplně inspirace, ale tohle jsem viděla včera v televizi a doslova mě to rozsekalo. V televizi byl dabing, ale i tak tomu jde rozumět. O Demi Lovato jsem už dříve viděla nějaký dokument a... Asi je to jediný člověk, kterou nepovažuju za "disneyovskou" hvězdičku. Její písně mají smysl (Skyscraper). Demi trpěla poruchou příjmu potravy, sebepoškozováním, a byla šikanována. A tahle holčina, co přišla zpívat... Ach bože! To musíte vidět! A celé!

Ups

13. září 2012 v 17:22 To všechno okolo
Dnes nastal ten den, kdy jsem jedla moc. Teda žádná čokoláda nebo hranolky, ale štve mě to. Měla jsem normální jídelníček... jenže, ta děsná chuť na krupici... Mňam. Dala jsem si tam minimum granka a hodně malin. A proč jsem si dala 3 křehké plátky, když jsem si taky dala tmavou housku, to fakt nevím. A nepočítám věci do oběda. Ach bože. Nevadí. Zítra ráno se raději nebudu vážit. Zhrozila bych se :D :/. Zítra to bude lepší. Ještě si zaposiluju a... ne, stejně to jídlo jsem už snědla.
Ve škole máme jako jediná třída předmět komunikační výchova. Je tam jen polovina třídy a učíme se vystupovat před ostatními, správně vybírat slova, mluvit nahlas, nebát se projevu a tak. Sedli jsem si do "kruhu" a chytli jsme se za rue. Profesorka řekla, ať každý ze sebe vydoluje 5 věcí, které má na sobě rád, kterých si váží, nebo je na ně hrdý. Tlustá a velká pomlka v mé hlavě. Nevěděla jsem o ničem. Připadám si tlustě a zbytečně.
Pak mě přeci jen napadl bratr, naši a to, že jsem zůstala 10 let u tančení... No, stejně na mě nevyšla řada. Odříkám to příští týden. Pak taky budeme říkat 5 věcí, které na sobě nemáte rádi. První, o mě napadlo byla má postava. Konec.

Jídelníček 12.9. 2012

12. září 2012 v 15:29 Jídelníček
Buchtičky s krémem na oběd ve škole. Ne, nedala jsem si. Šoupla jsem to kamarádce :P. :)

Snídaně: ovesná kaše s malinami a vanilkou (BonaVita) + 2 švestky
Svačina: 3 Activ křehké plátky (BonaVita)
Oběd: zelná polévka (bez uzenin) + jablko
Svačina: nektarinka, 2 Activ křehké plátky*, kousek olomouckých tvarůžků
Večeře: -
*zkusila jsem slunečnici a sýr, jsou ještě tenčí než sýrové a jsou tmavé, mi chutnají ještě víc ;)

1,5l vody
hrnek ovocného čaje bez cukru
(zbytek dopíšu)

Pohyb:
hodina Tv (mazec, zpocené jsme byly všechny holky :D)
80 polovičních sklapovaček
60 cvíků s činkami na každou ruku
90min. "balet" (posilování... uf)