Říjen 2012

Paříž a tak dále... (+ 16. - 18.10 a dnešek 29.10. 012 jídelníček )

29. října 2012 v 20:17 Jídelníček
Vím, dlouho jsem tu nebyla. (Zápisy jídel jsem si chtěla psát do sešitu, ale mám jen 3 dny). Běhala jsem (a dost), cvičila Jill (občas) a měla se fajn. Jo, ve Francii jsem to zkazila. Ale to jsem přece čekala. Jela jsem si to tam užít. A bylo mi dobře, nepřejídla jsem se, jen jsem nejedla zrovna zdravě. No, opravdu báječný zájezd.. Montmarte, Notre Dame, Eiffelka, Vítěžný oblouk, Louvre, Versailles,... a moc dalšího (jo, taky jsem jedka pravý francouzský šneky :P mňam!). Viděla jsem la Jocondu (Monu Lissu) a to je úplně: "Vau!" :-D Chápete ;-). S mamkou jsme si vztahy moc neupevnili, ale to nevadí. Alespoň nejsme pohádané.
Takže ze snu: "Jet do Paříže." Se stala skutečnost. Minulost. Splněno... A sen: "Být štíhlejší," je současnost. Je to něco, za co si jdu. Jo :).
No a teď jen ty ubohé 3 dny zápisů jídelníčku (+ dnešek)

16.10.2012
snídaně: musi, jogurt, mandarinka
oběd: hrachová polévka, 2 palačinky
večeře: musli, jogurt

pití: 1,5l zeleného čaje, 0,5l vody, 0,3 moštu
pohyb: 20 kliků

17.10.2012
snídaně: ovocný tvaroh (limetka/citron), mandarinka)
oběd: hrachobá polévka, kousek jelita, brambor
večeře: suché musli, oříšky

pití: 0,5l zeleného čaje, 1l vody, 0,3 moštu
pohyb: posilování v Tv, 2hod.chůze, 20 kliků, posilování břicha

18.10.2012
snídaně: musli, jogurt
oběd: těstoviny (+olivy, rajče, tuňák, bazalka)
svačina: chléb s jogurtinou
večeře: pomeranč, ořechy, jogurt

pití: 0,5l zeleného čaje, 0,5l vody, 0,5l minerálky
pohyb: 20 kliků, 1hod. běh, 30min. chůze

+dnes 29.10.2012
snídaně: jablko, mandarinka
svačina: hrozny
oběd: těstoviny (+rajče, tuňák, bazalka)
svačina: kousek štrůdlu, rohlík s kuřecí šunkou
večeře: kousek manga

pití: 1l zeleného čaje, 1l vody
pohyb: tančák (makat, makat, makat! - nacvičování na vystoupení)



Rou

Ten zkrat uvnitř mně...

11. října 2012 v 18:50 To všechno okolo
Pro úplný začátek bych chtěla říci, že kolonka: "Aktuální váha" není a v nejbližší době nebude aktualizována.
Nemám na to. Prostě... přijdu ze školy, dám si oběd a pak je to všechno v háji. Neumím to. Nejde mi to. Je mi smutno. A... nevím, co dělat. Zdraví, nezdraví... Cítím se hrozně. Když už jsem si někdy řekla, že dnes budu držet hladovku, šlo to v pohodě. Jenže, když jdu na hubnutí "zdravě". Zkazím to. Snad vždycky. Je to v háji. Francie se blíží a já jsem nezhubla. Nic. Jsem v pěkný kaši. Nemám sebevědomí a nenávidím se. Doslova. Chci zase být hubená. Moc hubená. Nechápu to.. vydržím buď nejíst, nebo žeru jako prase. Jenže obědvám doma a musím jíst. Mamka mě nutí. Že musím jíst alespoň jednou denně teplé jídlo. A je mi blbé se už nenasnídat. Je to základ dne. Ale prostě potom obědě to nejde. Naštěstí naši pracují o víkendu, takže víkend bude má naděje, nejíst. Mít ze sebe radost. (Ale víkend bez jídla je na vydržení nejtežší - bude to má zkouška, jak moc mám pevnou vůli.)
Původně jsem tenhle blog brala jako "zhubnout mega zdravě, pomalu, ale prostě ZDRAVĚ". Teď vidím, že bez přísného režimu to na mě neplatí. Viděla jsem tolik blogů, kde děvčata psala, že zhubly už třeba 10kg. A jejich týdenní jídelníčky byly jako můj za den. Takže... Ne, nepreferuji pro-ana (mia už vůbec ne). Jen tím chci říct, že jídlo 5x denně po menších porcích je zkrátka pro mě zbytečné. Že to pokazím, že je pro mě lepší jíst snídani (v podobě ovoce apod.) a možná oběda. Jak kdy, jak který den. Cvičení zůstává. Cvičím stále. Je mi ze sebe ale na nic. Vždyť o tom ani nikdo neví. Žádní přátelé, jak moc mě to děsí. 60kg jsem neměla nikdy. To ne. Vždy méně, ale opravdu se sama sobě hnusím. Tohle není mé nejlepší období. Rozhodně ne, ba naopak. Chce se mi umřít. Nevím, jak to se mnou půjdu dál...
Chci:
- obléknout skinny kalhoty
- sednout si bez toho, aniž bych si dala ruce přes břicho
- nesedět na krajíčku židle, aby mé stehna nevypadaly tak, jak vypadají
- mít kousek sebevědomí
- jít do obchodu a koupit si tolik krásných věcí
- všechny překvapit, jak vypadám
Musím se sebou něco dělat. A tentokrát to zvládnu. S jiným režimem. S jiným pohledem. S jinou (jistější) vůlí. S novým (ale podobným) cílem (ne jen zhubnout, ale být ta, která to zvládla, která hubne s radostí, s jistou láskou..) Teď nebo nikdy. Neberu to jen jako další nový začátek, ale jako něco naprosto nového. Se vším všudy. 100%. Navíc chodím tančit, a bylo by mnohem lepší, kdybych byla štíhlejší.
Jednou vytřu zrak té krasotince ve třídě, za kterou e otáčejí všichni kluci. Ano, i já přiznávám, že je dokonalá. Ale nudu taky jako ona! :)
Půjdu si za svým snem :). A nebude mě nikdo omezovat. Budu jíst, ale málo. Připouštím, občas hladovka, ale nebude to mým pravidlem. Cvičit, a pít hodně vody a zeleného čaje.
11.10. 2012 jsem si všechno uvědomila. jsem tlustá a změním to...
12.10. 2012 se vším začnu, tentokrát zhubnu!

Jídelníček 1.10. - 3.10. 2012

3. října 2012 v 15:22 Jídelníček
Vím, nebyla jsem tady. Nepsala jsem a... cítím se divně. Nejsem moc spokojená a už několikrát mě napadlo, že budu držet hladovku. Teď, kdy už nebudu mít obědy to půjde. Od pondělí do středy moc doma nejsem, tak by to šlo. Asi je to blbost, ale na tokové to "vyčistění"... Já vím, hladovkám STOP! Ale, ten prázdný žaludek... Moře vody + pohyb... I za ty 3 dny bych mohla shodit nějaké to "deka". Pak najet na přísnější jídelníček do konce týdne a... No, stejně to o víkendu vždycky zkazím. Ale, musím mít pevnou vůli :). Mám často křeče, takže se snažím pít Magnesiu. Ačkoli ji bytostně nesnáším... :D
A v dramaťáku asi budu hrát oddávajícího a ještě nějaké "vedlejší postavy". Je nás tam celkem 6, takže někdo musí hrát více rolí, a jelikož tam jsem teprve první rok, absolutně jsem nechtěla hrát v hlavních rolích. Takže tohle mi vyhovuje. Bude to fajn :). Vejdu a tam a už se směju. Ze srdce a upřímně. Nefalšovaný smích. Já ty lidi miluju! :D ;)

1.10.
Snídaně: nic (nebylo mi dobře)
Svačina: dýňový cop
Oběd: zeleninový salát s kuřecím
Svačina: loupák
Večeře: ovocný tvaroh

Pití: zelený čaj
2l Magnesia
0,3l Toma Natura

Pohyb: 90 min. tančák (zaměření na břicho, cvičení do hudby)

2.10.
Snídaně: ovocný tvaroh
Svačina: mini BeBe brusinkové
Oběd: kuřecí s rýží
Svačina: kousek perníku s jablky
Večeře: několik hroznů

Pití: zelený čaj
1,5l Magnesky

Pohyb: 45 min. chůze

3.10.
Snídaně: ovocný tvaroh
Svačina: -
Oběd: miska s jogurtem*
Svačina: 2 hrsti piškotů
Večeře: - (asi)
*nakrájené jablko, hrst borůvek, 5 piškotů, trochu jogurtu + cca lžička nastrouhané hořké čokolády

Pití: zelený čaj
1,5l Magnesia
dál dopíšu

Pohyb: 90 min. tančák