Květen 2013

Protože nejsem dost silná.

5. května 2013 v 20:25 To všechno okolo
Včera jsem už neměla čas napsat, každopádně nebylo pořádně ani co. Přijeli k nám známí kvůli hokeji, takže see grilovalo a jedlo dost nezdravě. Ao to je horší, že jsem to nedokázala.. Víkend - tak jsem si říkala, že to zvládnu, proč taky ne a tak.. Kruci. Stalo se stalo a už s tím nic neudělám. Smazáno. Co se ale týče těch dalších faktorů, tam jsem nepolevila - posiluju dost(viz níže), pitný režím dodržuju velic dobře a spánek byl v pořádku. Tudíž "jen" to jídlo..
Právě čtu Píseň slonů od Wilbura Smithe.. jsem teprve na začátku, ale baví mě to. A knížku Obrazové dějiny filozofie si pročítám snad děnně. Čtení o Sokratovi, Platónovi, utopii, psychoanalýze(,..) mě dost baví. Jsem nadšenec humanitních věd a tohle je hrozně fajn :-). Zase nový týden a šance nepolevit.
Ještě takové 2 poznámky:
1. Jedna moje kamarádka běhá na docela vysoké úrovni a teď jsem viděla na "fejsbůku" její dokonalý tým slečen (asi 15-20 holek) v běžeckém oblečení. Každá z nich vypadala dokonale. Krásné vyprocované břícha a ruce, nohy.. Záviděla jsem v ten moment. Doufám, že jednou budu taky taková.
2. Příští týden v úterý vystupuju na hudebním koncertě z umělecké školy s tanečním oborem.Tudíž do té doby nesmím promeškat možnosti úbytku váhy.. Tančíme tam v "úplých věcech" a nechci, aby mi to bylo tolik nepříjemné jako teď.
Posilování: 8 min. butt workout, 8 min. abs workout, 150 sedů-lehů, 20 kliků a 20x spartan push up


Jídelníček 3.5. 2013

3. května 2013 v 5:29 Jídelníček
Chtěla jsem se dneska ráno zvážit, ale rozmyslela jsem si to... nevím, nechci být zklamaná. Takže možná až v pondělí. Což bude přesně týden od začátku. :-)
Včera jsem si napsala na papír "cvičební plán", z čehož mám docela radost. Baví mě takové to odškrtávání: SPLNĚNO :-D. A ráno si začvičím vždycky tak minimálně půlku ze dne, tudíž toho po škole nemám tolik.

4:45 - pohankové vločky se sójovým mlékem se strouhaným jablkem zalité datlovým sirupem
10:40 - rohlík
14:45 - 3 grilované karbanátky, bramborová kaše
16:00 - kousek ovocného koláče
17:00 Nestlé Fitness, mléko, banán

Pití: 350ml zeleného čaje, 1,5l vody, 200ml ovocného čaje
Pohyb: 20 pánských kliků, 30 polovičních sedů-lehů, 100 sedů-lehů, 8 min. abs workout (zde), 25 dřepů

Nevím, co to dneska bylo.. Začala jsem takovou nízkokalorickou snídaní a tak to zkazím (čerstvoučkým ;D) pitomým bílým rohlíkem a koláčem. A banán na večer, ale to už neberu jako takový prohřešek. Pohyb (myslím) v pohodě, a pitný režim dodržuju. Fíha.. Víkend bude těžký, ale MUSÍM to zvládnout! ;-)


Jídelníček 2.5. 2013

2. května 2013 v 5:19 Inspirace
Vstala jsem a s údivem jsem se podívala před zrcadlo. Jou, za týden už to bude pěkný "rozdíl".. Prvomájová pusa se nekonala, tak mi můj nejlepší kámoš poslal alespoň elektronickou :-D. Měli jsme jít spolu ven (na motorku), ale bylo škaredé počasí, tak nic.
Ani ne dva měsíce školy! :-) Není možné, jak rychle to ubíhá :-).

4:45 - musli s jogurtem, 200ml mléka
14:45 - kuřecí s bramborem, rajče
17:00 - 4 kousky ovocného koláče

Pití: 350ml zeleného čaje, 2l vody, 250ml ovocného čaje
Pohyb: 8 min. abs workout (zde), 100 sedů-lehů, 10x spartan push up (zde), 10 pánských kliků, 25 dřepů, 30 polovičních sedů-lehů

Dnešek nebyl úplně nejlepší, nicméně jsem se to snažila trochu dohnat posilováním. Šla bych i běhat, jen kdyby se počasí trošku umoudřilo..



Jídelníček 1.5. 2013

1. května 2013 v 10:56 Jídelníček
Ačkoliv škola není, vstávala jsem v 6, abych se mohla připravit a jet autobusem do města, kde jsem byla připravená se dvěma spolužáky na práci na projektu do zeměpisu. Každá skupinka dostala různý kraj a my jsme měli Moravskoslezský kraj. Účelem bylo (je) podrobně zakreslená mapka včetně znečištění ovzduší apod. No, docela pech, protože u nás není moc hezké počasí a všechno bylo mokré a nedalo se kam jít. Zastávky - jediný způsob, jak obkreslit mapku na papír s pomocí "skla", které tam bylo :-D. Pobavili jsme se a taky trochu zmrzli. Alespoň je všechno hotovo a zítra nemusíme chodit na 7 a můžu jít na španělštinu..
Večer ještě dopíšu zbytek ;-).

6:30 - musli s jogurtem
11:00 - knedlo-vepřo-zelo na "lehčí" způsob
16:00 - miska těstovinového salátu

Pití: hrnek (300ml) zeleného čaje, 0,5l vody, 2xhrnek (300ml) bílého čaje, 0.6l ovocného čaje
Pohyb: 45min. chůze, 8 min. abs workout (zde), 20x spartan push up - kliky (zde), 8 min. butt workout (zde), 20 dřepů

Dnes ráno po vstanutí jsem už opravdu viděla malé změny. Břicho už není tak "nafouklé" a celkově jsem se cítila dobře. Totiž mým velkým nepřítelem bylo to, že jem se na večer přejídala a pak šla spát. To je asi to nejhorší, co jsem mohla udělat. Od pondělka jsem si vážně nevzala nic na víc a to je dobře. Zatím je všechno v pohodě :-).